בהתאם לאופי החברה והפרסום. עסק מקומי פונה בעיקר לרדיוס הגיאוגרפי הקרוב, חברה מסחרית צריכה לקבל החלטה אסטרטגית באם מחזקים את האזורים מהם מגיעים לקוחות מעטים, או להפך, משמרים את המודעות באזורים שנאמנים לחברה. בנוסף יש לקבוע האם הפרסום הינו תדמיתי או מכירתי, סוג המבצעים וכו'.
אפשרות נוספת- ברדיוס הקרוב לבית העסק, אם מדובר ברשת מזון לדוגמה, הלקוח הוא כמעט לקוח שבוי, שם נפיץ דיוור לתיבת הדואר. את בתי האב הנמצאים באזורים מרוחקים יותר קשה יותר למשוך, לכן נפנה אליהם בדיוור D2D (מבצעי מכירה אגרסיביים יותר....), שיטת הפצה המביאה אחוזי תגובה גבוהים יותר.
לעיתים יכול הלקוח לבחור בפרסום ממוקד לאוכלוסיה ספציפית –נגדיר את הקהל ובהתאם נבנה תכנית חלוקה המתאימה לקהל זה.