כמפרסם אתה בודאי מתלבט מהו אפיק המדיה שיתאים לצורכי הפרסום שלך, העולים בנקודות זמן שונות. השאלה העיקרית היא כיצד תוכל לחשוף את בית העסק או את המוצר שלך למרב הלקוחות הפוטנציאליים? כשמנגד עומד כמובן המחיר. במילים אחרות, מה יהיה יחס העלות תועלת.
בניגוד לפרסום הקלאסי בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות או בעיתונים, שבהם לא ניתן לדעת בוודאות כמה לקוחות פוטנציאלים אכן נחשפו לפרסומת, הפצה רוויה היא מדיה הפונה באופן ישיר וממוקד לצרכן, ומבטיחה את חשיפתו לפרסום.
מדיית ההפצה בתיבות הדואר ומדלת לדלת היא אמצעי פרסום המוני, פשוט ויעיל. להבדיל מהמדיה המשודרת, אשר בה, רמת ההוצאה הנדרשת מהווה סף כניסה גבוה במיוחד, בהפצה ניתן לפלח ולהגדיר היקף של פרויקט, בהתאמה לכל תקציב. ניתן כמובן לשלב סוגי מדיה ולהשתמש בהפצה כמדיה משלימה למדית המונים.
חלוקת פליירים
אנו בדיירקט-ליין מתמחים בחלוקת פליירים, עלונים ודברי דואר מסוגים שונים כגון מכתבים, קטלוגים, חוברות, עלוני פרסום, פליירים ודוגמיות בשיטות מגוונות, החל מהפצה ממוענת וכלה בהפצה רוויה. באפשרותנו לבצע כל משימה, החל מאיתור ופילוח שוק דמוגרפי וגיאוגרפי, ועד לחלוקת דברי דואר מדלת לדלת או לתיבות הדואר, בכל הארץ. אנו עושים זאת באופן המדויק ביותר תוך שימוש בשיטות מחשוב מתקדמות המאתרות את הקהל הנכון, מעדכנות ON-LINE על הנעשה בשטח, ומאפשרות פיקוח באזורי החלוקה השונים.
דיירקט-ליין היא החברה הגדולה בארץ להפצה בתיבות הדואר ומדלת לדלת, והיחידה הפועלת בפריסה ארצית באמצעות 7 סניפים משלה. הפריסה הארצית מאפשרת לנו מתן מענה מדויק ואמין, וגמישות תפעולית בכל חלקי הארץ ללא יוצא מן הכלל, וכן מהירות תגובה וכיסוי מוחלט של השטח גם באזורי הממשק בין הערים והיישובים השונים.
אנו מבצעים פרויקטים מיוחדים ומורכבים. אם מדובר בדוגמיות כבדות או גדולות במיוחד, בכמויות משמעותיות של פריטים להפצה, בשעות מיוחדות, כולל שעות הלילה וכד'. עבורנו לא קיימת כל מגבלה, כל פריט פרסום הוא בר הפצה ובזמן.
עוד על שיטות העבודה שלנו:
- תהליך העבודה
- איתור ופילוח קהלי מטרה
- דיווח התקדמות
- פיקוח ובקרה
- אחסנה וביטוח