בהפצת DOOR TO DOOR - דלת לדלת נעשה שימוש בסוגים שונים של פריטי פרסום, החל בעלון פשוט, פליירים, קטלוגים וחוברות, דרך מגנטים למקרר ועד דוגמיות של מוצרים שונים או מתנות. המוצר מונח על מפתן הדלת או נתלה על ידית הדלת, באמצעות ידית או שקית מיוחדת. פעילות DOOR TO DOOR מבטיחה את כניסת הפרסום ישירות לבית הצרכן וחשיפתו לכל בני הבית. הפרסום מגיע כשהוא עומד בפני עצמו ומקבל את מלוא תשומת הלב.
המקרר כמדיה
הצמדת מגנט לדלת –המגנט מגדיל את אורך החיים של הדיוור בבית הצרכן מאחר והוא מוצמד למקרר לתקופת זמן מסוימת. במשך תקופה זו נוצרת למסר הפרסומי חשיפה ממושכת ומשמעותית, מספר פעמים ביום בתוך סביבת הבית עצמה.
DOOR- SAMPELING - דוגמיות
השימוש בדוגמיות, או DOOR-SAMPELINGבשפה המקצועית, מומלץ במקרים של השקה או החדרה של מוצר חדש או מיוחד. יתרון הדוגמית הוא באפשרות להתנסות במוצר מבלי לרכוש אותו. לעיתים חושש הלקוח לרכוש מוצר שאינו מכיר. השימוש בדוגמית מעודד אותו לנסות, ומגדיל את הסיכוי לרכישה.
שימוש בדוגמית של מוצר מביא להעלאת המודעות למוצר, או להחזרתו למודעות. צירוף קופון או מבצע קד"מ מניע לפעולה, מעלה את המכירות ואף משמש כפידבק למידת האפקטיביות של הפעילות הפרסומית. דוגמיות מוצרים מתקבלות בברכה על ידי הלקוח, נתפשות כמחווה מפנקת, ובהחלט משפיעות על תדמיתם של המותג ושל החברה המשווקת.
הפצת דוגמיות יכולה לעיתים להיות מורכבת כאשר מדובר באריזות עדינות, בפריטים נפחיים, או מוצרים הדורשים הובלה בקירור. בדיירקט- ליין אנו מבטיחים טיפול "VIP " בדוגמיות או בכל פריט פרסום מיוחד, הן בשלבי האחסנה וההובלה, והן לאחר מכן בעת ההפצה עצמה. צוות המפיצים שלנו מתורגל להיות זהיר ומקצועי על מנת להביא כל פריט ליעדו בשלמותו.