ראשית אנו בדיירקט ליין עובדים עם כוח אדם בוגר (ולא ילדים) שעובר תהליכי גיוס ומיון טרם הכשרתו, שנית קיים פיקוח של צוות מפקחים הפועלים בשטח בזמן ההפצה להבטחת איכות החלוקה, ובנוסף מתקבלים דיווחים שוטפים המאפשרים לך הלקוח "לפגוש" את החלוקה ON LINE.
דיוור תלי דלת מגדיל את החשיפה לעלון הפרסומי בהשוואה לפעילות בתיבות הדואר. העלון נמצא יחיד על הדלת, מחייב את הצרכן להכניס את העלון הביתה, וכך נחשף ליתר בני הבית. הבלעדיות והבולטות בדיוור מדלת לדלת מגדילות את אחוזי התגובה לפרסום. 

פעילות הפצה מדלת לדלת מביאה ללא ספק תגובה משמעותית יותר. כאשר התקציב מוגבל ואין אפשרות לביצוע פעילות כזו, ניתן לחשוב יחד על דרכים למשוך את תשומת לב הצרכן, גם בתיבה הרוויה בחומר פרסומי (כולל של מתחרים.) אפשרויות לדוגמה - עלון ג'אמפר (לשונית), או קריאיטיב אחר ומיוחד המותאם לפרסום.                        
את החלוקה מבצעים מפיצים שהם עובדים מן המניין בחברת דיירקט ליין. איננו מעסיקים ילדים אלא אנשים בוגרים בלבד, ועיקר המאמץ וההשקעה מתמקדים במשאב האנושי בחברה. אנשים אלה עובדים בחברה לאורך זמן. העבודה בדיירקט - ליין היא עבודה יומית המאפשרת להם להתפרנס. 

דיירקט- ליין מציעה מספר יתרונות מבדלים: 
- תודעת שירות. 
- זמינות מיידית.
- פריסה ארצית- היחידים בעלי 7 סניפים בפריסה ארצית. 
- כוח אדם בוגר, מקצועי ומנוסה.
- ניסיון של למעלה מ-20 שנה. 

כלקוח אתה קובע!
הניסיון הרב שצברנו (מעל 20 שנה), המבנה הארגוני והפריסה שלנו (7 סניפים בפריסה ארצית), מאפשרים לנו לבצע פרויקטים בטווחי זמן קצרים מאוד. דיירקט- ליין מפיצה כ- מליון פריטים בטווח זמן של יומיים  שלושה. לא תמיד נדרשת הפצה בזמני מינימום. לפעמים אנו נדרשים לווסת את זמני החלוקה על פי יכולתו של בית העסק להיענות לדרישה ולביקוש שמייצרת ההפצה. לדוגמה בתחום המסעדנות יש להתחשב בקצב העבודה של המסעדה, כאשר מחולק מספר עלונים רב מדי בתקופה קצרה, לא מצליחה המסעדה להיענות לדרישה למשלוחים. הפצה כזו יכולה להזיק יותר מאשר להועיל. לכן חשוב לפרוס את החלוקה בכמות קבועה יומית, המותאמת ליכולת האספקה של בית העסק.  
הפצה רוויה ( חלוקת פליירים, הפצת עלונים) בתיבות הדואר ומדלת לדלת היא מדיה הפונה באופן ישיר וממוקד לצרכן, ומבטיחה את חשיפתו לפרסום. זאת בניגוד לפרסום בעיתונות בו רמת החשיפה איננה ניתנת למדידה מדויקת, כלומר לא ניתן לדעת כמה לקוחות פוטנציאלים אכן נחשפו לפרסומת. ראה גם יתרונות המדיה.
בהתאם לאופי החברה והפרסום. עסק מקומי פונה בעיקר לרדיוס הגיאוגרפי הקרוב, חברה מסחרית צריכה לקבל החלטה אסטרטגית באם מחזקים את האזורים מהם מגיעים לקוחות מעטים, או להפך, משמרים את המודעות באזורים שנאמנים לחברה. בנוסף יש לקבוע האם הפרסום הינו תדמיתי או מכירתי, סוג המבצעים וכו'.

אפשרות נוספת- ברדיוס הקרוב לבית העסק, אם מדובר ברשת מזון לדוגמה, הלקוח הוא כמעט לקוח שבוי, שם נפיץ דיוור לתיבת הדואר. את בתי האב הנמצאים באזורים מרוחקים יותר קשה יותר למשוך, לכן נפנה אליהם בדיוור D2D (מבצעי מכירה אגרסיביים יותר....), שיטת הפצה המביאה אחוזי תגובה גבוהים יותר. 

לעיתים יכול הלקוח לבחור בפרסום ממוקד לאוכלוסיה ספציפית –נגדיר את הקהל ובהתאם נבנה תכנית חלוקה המתאימה לקהל זה.
תלוי בחברה ובאופי הפרסום, ישנם חברות שחשוב להם לפרסם בתחילת השבוע, בימים בהם בדרך כלל יש פחות תנועה בחנות, כדי להגדיל מחזור מכירות בתחילת השבוע. עסקים המאמינים שעיקר המכירות הפוטנציאליות שלהם הינם בסוף השבוע ירכזו את הפרסום החל מאמצע השבוע.
צרו קשר