בהפצה בתיבות הדואר אנו מפיצים פליירים, עלונים, חוברות, ג'אמפרים, עלוני לשונית, מעטפות, עיתונים, קטלוגים ועוד. גם בתיבות הדואר ישנן דרכים למשוך את תשומת לב הצרכנים כדי שלא להיות אחד מני רבים בתיבה. בראש ובראשונה – קריאייטיב. הוכח שעלון מעוצב בצורה שובת לב, המביא הברקה שיווקית או רעיון מדליק מצליח לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח, לייצר זכירות ואף הנעה לפעולה.
המפיצים שלנו בדיירקט ליין מקפידים להניח את העלונים בתיבה בצורה הנכונה והמתבקשת, כאשר קיימת לשונית שאמורה לבלוט החוצה, או כל רעיון אחר המצריך תשומת לב במיקום העלון בתוך התיבה.